BAND: SEABEAR



Det Isländska bandet Seabear är påväg och släppa sin efterlängtade uppföljare "We Built A Fire", det går  faktiskt redan nu och avnjuta två låtar på deras myspace. Det första intrycket av låtarna är lika ljuvligt som ifrån deras debut-album "The Ghost That Carried Us Away" vilket är en grym skiva rakt igenom. Så håll utkick i Mars månad, då ska skivan vara släppt.

Här är en av de finare låtarna ifrån debutalbumet, och jag tror helt ärligt detta är enda gången jag kommer få någon som helst känsla av att se en gammal matta. Magiskt.




Kommentarer
Postat av: Sara

Kul intiativ till blogg. Jag gör likadant med några killar. Även om de la av mer eller mindre för ett tag sedan och det nu bara är jag som fortsatt. Kör blandat från min egen smak. Men om man ska rådra så skulle väl indie vara en ganska bred och bra kategorisering även om jag inte gillar att göra det. Titta gärna förbi!

2010-01-18 @ 19:42:20
URL: http://www.minrymd.nu
Postat av: Elias

Kul att du tycker om den! Kolla helt klart in din blogg med. Take Care!

2010-01-18 @ 20:38:45
Postat av: e

kan inte ni göra någon slags topplista, skulle verkligen uppskattas : D

2010-01-24 @ 13:34:37
Postat av: Elias

Du menar typ "10 top indietunes"?



Låter som en fin ide!

2010-01-25 @ 10:02:05
Postat av: Pär

Vet inte om det var vad som föreslogs, men lite tips på fler bra indiebloggar vore grymt!

2010-01-26 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0