DON'T LOOK BACK INTO THE SUN



Känner att även jag måste följa upp med ett inlägg om Pete Doherty och Carl Barat.
I början av året (tror jag det var) så medverkade Pete i en "dokumentär" som MTV producerade. I det programmet fick vi under 24 timmar följa Pete inför en modevisning han skulle gå, och efter modevisningen avslutades det hela med en liten livespelning där Barat oanmält dök upp och framförde "Don't look back into the sun" tillsammans med honom.

I klippet ovan verkar det inte finnas särskilt mycket hat kvar emellan dem, men jag vet inte heller om jag riktigt tror på en reunion. Visst, det skulle kunna bli riktigt bra, men den tiden är nog dessvärre förbi.
Men man kan ju alltid hoppas på något bra, om det nu blir av.

Hela 24 hours with Pete Doherty finns att se på youtube.
Roligt och intressant, absolut något man måste se om man inte sett det, Pete har en skön personlighet och bjuder även på lite akustik musik.

Del 1
Del 2
Del 3
Del 4
Del 5


Eric

Kommentarer
Postat av: Elias

Så fint så! Tack för de länkarna :)

2009-10-07 @ 14:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0