BAND - BOAT CLUB



Ett band som jag gått och väntat på nysläpp ifrån, och jag hoppas det kommer snart. Boat Club är ett Göteborgs-Pop band som man hittar mycket likheter med storebror(IMO) Air France, och att de ligger på Indie-bolaget Luxxury gör det stora hela inte sämre. Deras platta ifrån 2007 Caught The Breeze är verkligen trevlig rakt igenom och bara spåret Warmer Climes är bra nog för att köpa hela albumet. Har ni missat dessa två gossar tycker jag det är tidsnog att börja lyssna in er, missa inte heller andra bra band på skivbolaget Luxxury så som Samtidigt som, Makthaverskan(vilket jag inte riktigt förstår hypen runt), Skansros, Almedal och Franke.



Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0