LÅTTIPS: TIGER LOU - OH HORATIO

image23
image2image2image2image2image4
GENRE: INDIEPOP
URSPRUNG: SVERIGE


TIGER LOU - OH HORATIO

"he told me about the life long love of his heart
had a t-shirt on that said we're all gonna die alone
I still believe that's true, oh I truly do"

Det här är dagens låt. Mysig indierock/pop från det svenska bandet Tiger Lou. Skulle se dem live en gång på en festival. Slutade med att jag blev för full, kom till spelningen 20-30 minuter efter de börjat spela samt att alkoholruset upptog största delen av koncentrationen, så jag minglade runt bland publiken istället för att koncentrerara mig på spelningen. Tror ni jag ångrade mig dagen efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0