LÅTTIPS: RADIOHEAD - LET DOWN

image12




image2image2image2image4image3
GENRE: ALTERNATIVE ROCK / BRITPOP / INDIE
URSPRUNG: OXFORDSHIRE, ENGLAND


Bara som tycker att Radioheads grej med att man fick betala vad man ville för deras sistsläppta CD var bra? Ungefär som när Denison Witmer fyllde år och släppte en massa musik gratis, och om man ville så kunde man donera valfri summa till välgörande ändamål.

Nåja, nu kom jag av mig redan i början av inläggen. Saken är den att sitter och läppjar på en supergod drink och kom osökt att tänka på den här bilden ovan. Den är från sommaren -05, eller om det eventuellt var så långt bak i tiden som sommaren -04. En fin bild som jag har skändat med ett citat från en Radiohead-låt. Eller är den kanske inte skändad? Passar det in? Visst har jag vacker datorhandstil? Kanske är det jag som är skändad, men av vad?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grym låt. Äckligt bra band.

2008-04-20 @ 23:00:35
URL: http://emelieho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0